środa, 26 marca 2008

Pior J - portrzebuje wakacji!

Jestem zawalony praca a w dodatku codziennie dochodzą nowe projekty, plany i inne pierdoły. Wracam do domu i padam na twarz.

Mam wrażenie ze czas przepływa mi miedzy palcami. Musze sie zdecydowanie przeorganizować.

Licze już dni do przyjazdu do Polski, stęskniłem sie za wami mordki!

No i wesele tez będzie! i mój kochany pies.

Ostatnio piździ tu jak w Kieleckiem, myślałem ze już w tym roku śniegu nie zobaczę, a to sie zdziwłem.... drodzy rodacy, nie tylko u was pada śnieg!

PS. Zmieniłem ustawienia, teraz możecie komentować do woli!.... mam nadzieje ze utonę w ilości komentarzy ;)

A teraz znalezione w internecie:



no i riposta Jimmy-ego :P



To drugie musicie obejrzeć koniecznie do końca! :D

Pozdrawiam
Piotr J.

EVERYBODY Fu*king Ben Affleck i MATT DAMON

Brak komentarzy: