piątek, 17 sierpnia 2007

Chata wolna bedzie... biba??

No wiec zbliża sie upragniony weekend :D nareszcie...
Michał wraca dziś z Polski, zostałem wydelegowany na noc z domu hasłem: "bądź kumpel"!no wiec jestem kumpel i dałem mu czas do 5 rano, do pierwszego metra czyli do mniej więcej 5.30 a potem:

Jada sobie na caaaaaaały weekend !!!!! będzie fajnie, spokojnie będzie milo i będzie dużo filmów i może biba tez będzie a po bibie orgia, a po orgi będę miał moralnego kaca! i ogólnie mogę mieć kaca!

Z innych nowości: Polski Turysta jest cudny w łóżku, nie wiem jaki jest w sexie i sie raczej nie przekonam, ale do spania jest genialny, wtula sie i plącze nogi spiąć i wczepia palcami jak kot.... marauuuu ma mięciutką skore... a ja sie wcale nie zakochałem i zakochać sie nie mam zamiaru po prostu ja sie bardzo lubię tulić.

Nie mam pracy cały czas, co mnie meczy i gnębi ale będzie dobrze.

Tymczasem sciskammmmm

Piotr J.

Brak komentarzy: